May 31, 2010

::1st Anniversary::

Posted by ::@M@L:: at 2:19 AM
mood::jiwang2 sikit =)

HAPPY 1st ANNIVERSARY TO
MOHD ZARIFF ZAHARI & AMAL BAHIRAH SHARIFFUDDIN

dah setahun berlalu lepas papa pegang tangan arwah abah then lafaz
'aku terima nikahnya Amal Bahirah Binti Shariffuddin dengan mas kawinnya 1 ribu ringgit tunaiiiiiii...'

dah setahun kita tinggal dalam rumah yang sama

dah setahun kita makan sama2 walaupun meja makan kita meja jepun kecik yang bape puluh ringgit tu je

dah setahun kita kita tidur sekatil

dah setahun bangun pagi nampak muka papa dekat sebelah ibu

dah setahun ibu nampak perut papa makin muncit tapi kiut

dah setahun sebelum tido ibu cium papa sambil cakap 'Gudnite'

dah setahun kita cuba dapatkan hidup yang lebih baik

dah setahun ibu dengan papa kawin kan??macam baru semalam je ibu jadi isteri papa~

THANKS PAPA for the happiness and ibu already get the BEST EVER PRESENT AND ASSET FROM U..it's our Baby~

ape yang ibu nak..

papa sentiasa doakan kesihatan kita yang baik ni berpanjangan

papa sentiasa doakan kasih sayang kita makin hari makin bertambah

papa sentiasa doakan ibu kuat untuk baby dan baby kuat untuk ibu

papa sentiasa doakan keberkatan hidup kita walau apa pun yang kita buat

papa sentiasa doakan diri kita dirahmati ALLAH

papa sentiasa doakan kebahagiaan kita kekal abadi

sebab...ibu pun sentiasa doakan benda yang sama =)




IBU SAYANG PAPA SAMPAI AKHIR HAYAT IBU~InsyaALLAH

0 comments:

Post a Comment

 

..::Happily me::.. Copyright © 2010 Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by Emocutez