Nov 16, 2009

::Mission completed::

Posted by ::@M@L:: at 9:45 PM
Selesai sudah misi untuk minggu ni..misi sekolah la..bukan misi saye..hehe..isnin iaitu semalam dah selesai Majlis Konvokesyen Prasekolah SKTU..haihh..budak2 sekarang pun dah pakai jubah ye..kang nnt mak cakap belaja rajin2 sbb nak pakai jubah konvo kat u dah xnak plak sbb kat tadika dh pakai jubah konvo..hik2..citer la ckit..

ISNIN
-konvo prasekolah sktu
-saye kene jadi MC..MC ye..keje yang saye sangat xsuke..hukhuk..bercouple dengan kak farah..~berdua denganmu..pasti lebih baikkk~..ni kali kedua kami digandingkan bersama..cewahh..padahal dua2 ckp mcm robot pun nak pilih lg jd MC..apa daaa~
-saye tgk skrip MC ari isnin pagi tu..isk2..nasib la xtergagap2 bercakap..

SELASA
-Hari anugerah cemerlang sktu
-saye ditugaskan menjadi pengurus peserta tahun 5..hoyehhh..
-menjalankan tanggungjawab dengan penuh dedikasi..(perasan)
-mission completed..fullstop!

esok kene settlekan ckit2 lagi hal berkaitan murid2..esok hari diorg naik kelas..means..budak2 tahun 1 akan masuk dan berkenalan dengan rakan2 sekelas tahun 2 diorg thn depan..~sape yg suke main2 dpt markah corot nasib la korg dok ngan bdk2 nakal~teacher dah pesan xnak dgr!

saye kene keje sampai 25hb..owhh..masih ade mase utk kemas meja bilik guruku itu..maybe thn depan kene dok tempat lain plak..tp byk giler ketas atas meja..mau buang mane dong..mcm nak bwk balik jual kat uncle paper lama...suratkhabar lamaaaa...dapat gak wit singgit dua..hik2..

saye tak pukul sebarang gamba utk kedua2 majlis tersebut..nape?saye pun xtau..rs malas nak pegang kamera..~pemalasnye saye~


ohoo..ni gamba saye wekend minggu lepas..saje tempek kat cni..

0 comments:

Post a Comment

 

..::Happily me::.. Copyright © 2010 Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by Emocutez