Jun 11, 2010

::Emosi::

Posted by ::@M@L:: at 2:17 AM
hikhik..ada ape dengan tajuk tu??

tetiba terfikir nak tulis tentang emosi..orang cakap ibu mengandung sensitif..ye ke??
ye la tu kot..sebab tu la agaknye saye cepat tensen ngan anak murid atau tetibe rasa sedih bile incik suami tegur atau cakap ape2 yang saye rasa tak kena..walaupun pada hakikatnye benda yang ditegur tu biasa2 je..hukhuk..

ye..bila dalam situasi macam ni...cepat-cepat saye kene fikir balik dan tegur diri agar kuat jangan terlampau sensitif..dengan sape-sape je la..kawan-kawan sekalipun..

dan kadang-kadang saye fikir lebih baik ape yang saye ada saye simpan sorang-sorang supaya kata-kata orang tak menyinggung perasaan saye =)..maksudnye saye cuba jaga hati saye bukan hati orang la macam ni kan..

ok..cukup..

baby dah makin aktif dalam perut ibu..ada sekali tu..saye baring-baring lepas solat zohor..saye sembang ngan baby..bile saye cakap..saye mintak respond baby..baby pun gerak2...ada sekali tu baby saje bagi saye rasa lutut atau siku dia agaknye..keras je betul-betul tengah pusat..hikhik..cute je anak ibu ye..

dan satu malam yang hening..tetibe saye menangis teresak-esak..sampai incik suami cuak..lagi dia tanya kenapa..lagi kuat saye nangis..huhu..rupanye saye rindukan ARWAH ABAH~al-Fatihah

0 comments:

Post a Comment

 

..::Happily me::.. Copyright © 2010 Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by Emocutez