Apr 24, 2010

::112 days::

Posted by ::@M@L:: at 6:21 AM
seratus dua belas hari baby dalam perut saye~
dah genap 4 bulan anak ibu ye...membesar baik-baik kat dalam tu..=)

semalam g klinik kesihatan..checkup kali kedua..
bangun2 tido je hati dup dap dup dap..haihh..apsal ni..nak g check up je pun..
masa dalam kete..baru tau nape xsenang hati..sebab kalau check up kene ambik darah..hukhuk
ye..saye penakut dengan darah2 ni...(tapi darah bulan2 tu boleh la plak kan..hikhik)

keluar rumah g makan dulu..sebab nanti kene tunggu lama
lepas tu g pos barang customer..then baru g klinik..
nasib badan xpayah tunggu lama sangat..dalam sejam je..ok la tu kan..
dan saye dapat melalui sesi cucuk jari ambik darah dengan selamat..hahah...

then petang tu ajak incik suami g klinik..scan..
tapi bukan DR JAMEATON..doktor ganti..
sempat lagi doktor tu wat darah saye berderau takut sebab dia cakap kepala baby besar dr usianye..
tapi alhamdulillah..doktor yang silap kire..dia ingat baru 12 weeks..sebenarnye dh 16 weeks..hukhuk

yang xberapa best..doktor ni xsavekan video baby saye dalam CD yang doktor jameaton kasi tuh..dia savekan gamba je..huhu..dah terlepas video baby masa 4 months..
alhamdulillah sebab baby dh makin besar..dah nampak tulang kaki,tangan semua..doktor ni pun ckp baby aktif..[hai..aktifnye anak ibu~]

bersyukur dengan rezeki yang ALLAH beri..mudah-mudahan rezeki ini berterusan..amin~

0 comments:

Post a Comment

 

..::Happily me::.. Copyright © 2010 Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by Emocutez