Aug 10, 2010

::Rezeki bulan Ramadhan::

Posted by ::@M@L:: at 1:26 AM
Assalammualaikum =)

Alhamdulillah..Ramadhan datang lagi...tapi kali ni mungkin berbeza dengan ramadhan yang sebelum-sebelum ni..ramadhan kali ni abah dah xde..walaupun ramadhan yang lepas pun abah xpuasa sempurna..tapi abah la orang yang paling sibuk nak suruh beli juadah berbuka..takpa abah,kami redha dan insyaALLAH ramadhan kali ni pun kami tunaikan ibadat puasa sesempurna yang kami mampu..

Alhamdulillah sekali lagi..ramadhan kali ni saye berpuasa sambil bawak nyawa didalam rahim =)
mungkin dah takdir ALLAH..Dia ambil satu nyawa dan pulangkan satu nyawa..dan Dia tak kejam..berkat kesabaran...ALLAH pulangkan dua nyawa untuk keluarga saye..;)
alhamdulillah yang tak terhingga..kakak pun bawak satu nyawa didalam rahim =) kesyukuran berganda..tu la org kata..rezeki bulan Ramadhan..

mudah-mudahan...saye dapat tunaikan ibadat puasa dengan sempurna dalam usia kandungan 8 BULAN...(mcm tajuk citer dalam tv3 plak)...'anak ibu janji ye..jangan nakal2..kite puasa sama-sama'

dikesempatan ni..saye nak ucapkan SELAMAT MENJALANI IBADAH PUASA UNTUK SEMUA MUSLIMIN MUSLIMAT dan mohon maaf kalau ada tersilap kata terkasar bahasa..mudah-mudahan amalan kita sentiasa diberkati ALLAH..amin~


p/s:sentiasa percaya pada rezeki ALLAH dan setiap ujian yang Dia beri hanya untuk menilai sejauh mana kesabaran kita sebagai hambaNya...

0 comments:

Post a Comment

 

..::Happily me::.. Copyright © 2010 Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by Emocutez