Apr 18, 2011

Nuha yang gagah

Posted by ::@M@L:: at 6:26 PM
salam semuaaaaaaa~
hari ini saya akan menceritakan tentang nuha yang gagah..dengar ye..hihi

alkisahnye terjadi pada hari isnin 11 april 2011 jam lebih kurang 9 pagi...
ok..macam biasa..lepas solat subuh ibu dah tak tido balik..terus turun bawah settlekan apa yang patut sementara cik nuha tido..sebelum tu ibu kepung cik nuha dengan bantal dengan penuh harapan nuha tak golek-golek bila terjaga nanti...ye la..cik nuha tak pandai mengesot ke depan lagi..setakat meniarap tu celah gigi je la kan..hehe..tapi ibu terlupa yang cik nuha dah pandai GULING!!!!

tengah ibu syok buat keje kat bawah..sekali ibu dengar nuha nangis...kuat!!!adoi..terus berdebar macam nak gugur jantung..dalam hati dah kata mesti nuha jatuh katil!!!dalam kelam kabut ibu lari naik tangga..langkah la mana-mana anak tangga yang boleh langkah dengan harapan cepat sampai kat bilik tingkat atas..masuk je bilik...NUHA!!!!!nuha dah jatuh kat bawah dalam keadaan meniarap sambil menangis..terus ibu dukung sambil usap-usap kepala dengan harapan nuha berhenti menangis...huhuhu

keliru celaru sangat masa tu..rasa macam kenapa la ibu buat nuha macam ni..mulut tak habis-habis mintak maaf kat nuha..'ibu mintak maaf sayang'...last-last nuha berhenti nangis bila ibu bagi susu..tu pun masih bersisa tangis nuha..kesian nuha~

bila nuha dah ok...ibu check seluruh badan..alhamdulillah nuha takde lebam ke benjol ke..mungkin dia terkejut je bila terjatuh tu dan rasa sakit sengal..huhu...tapi disebabkan rasa bersalah yang amat sangat..ibu bawak nuha jumpa doktor dan ibu cuti hari tu untuk nuha..huhu..

macam mana nuha jatuh ibu tak tahu..tapi ibu rasa nuha jatuh atas bantal dan terus tergolek dalam keadaan meniarap..ye la..takkan nuha jatuh dalam keadaan meniarap kan..sebabnye bantal pun jatuh katil jugak..tapi katil tu boleh tahan jugak la tinggi nye..paras lutut orang dewasa..

selepas hari tu..bermula la episod nuha+ibu tido atas toto je..hikhik...asalkan nuha selamat~

0 comments:

Post a Comment

 

..::Happily me::.. Copyright © 2010 Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by Emocutez