Mar 17, 2010

::Baby NIAS::

Posted by ::@M@L:: at 1:04 AM
salam dan hye hye hye..merepek!
ok..xde apa pun yang nak diceritakan sangat..saja nak berkongsi tentang majlis perkahwinan..
sepupu incik suami iaitu sepupu saye jugak telah selamat diijabkabulkan dengan jejaka pujaan hatinya jumaat 12.3.10 aritu..ALHAMDULILLAH~selesai sudah sorang lagi cucu mamatok n babatok..
dan ALHAMDULILLAH sekali lagi sebab kenduri berjalan lancar...walaupun hujan turun mencurah-curah sampai habis basah baju saye..hukhuk..dan yang paling saye seronok..masa kenduri tu jugak saye jumpe baby NIAS yang putih gebu mcm tepung gomak dan sangat comel macam nak gigit2..haishh..ambik berkat baby comel+baik ni untuk bakal baby saye ye..cube tengok gamba baby NIAS ni..cute!!!tapi baby cumel ni suke pandang incik suami dengan muka yang penuh tanda tanya dan bile incik suami pegang baby cumel ni akan nangis..hakhak..kesian~

ade gaya ibu tak?haha
pre-baby with baby NIAS
love this cute baby sooooooooooo much

the newly wed
pengantin lama tp masih ngade2..hikhik

2 comments:

hanim on March 26, 2010 at 8:47 PM said...

slm amal..
slm perkenalan
seronok bc crita amal bakal jd ibu..
tingat zaman muda2 dulu ms pestime dpt tau peknen..mmg bahgia sgt kn ase..hhehee
btw tahniah & take care k..

amal on March 28, 2010 at 6:37 AM said...

salam perkenalan =)
yes sis..happy..tapi dlm ms sekarang xleh happy2 sgt..takut jugak jd ape2..huhu..skrg nak tunggu baby kicking2..=)

Post a Comment

 

..::Happily me::.. Copyright © 2010 Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by Emocutez