Jan 5, 2010

::Doa as Azam::

Posted by ::@M@L:: at 1:38 AM
Hi...

Orang suke tanye azam tahun baru kan..saye pun ada azam..tp saye lebih suke kalo saye ckp azam tu as doa...doa saye untuk tahun 2010 ni..


1. Hidup saye dan incik suami bahagia
2. Hidup saye dan keluarga pun bahagia walaupun dah xde abah
3. Saye dan kakak saye dikurniakan zuriat..xkire la lelaki ke perempuan bak kata abg ipar saye dalam azam die..=)
4. Saye Berjaya dalam bisnes maya saye..dan incik suami jugak Berjaya dalam bisnes dia..aminnn
5. Abg ipar dan kakak saye Berjaya dalam bisnes Washmatic Laundry diorg..bleh la saye tumpang senang ckit2..basuh baju n iron baju free ke..hik2..
6. Adik saye terus2 berjaya dalam study dia..hopefully boleh deanlist untuk 2 tahun ni..before he become an expert lawyer..


Tu je kot yg saye bleh tulis..yg tersirat tu banyak lagi..=)

0 comments:

Post a Comment

 

..::Happily me::.. Copyright © 2010 Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by Emocutez