Dec 31, 2009

::2009::

Posted by ::@M@L:: at 1:24 AM
Hi..
2009 dah nak berlalu..lagi beberapa jam je (malas nak kire)..malam ni bersepah la anak2 muda terutamanya sambut tahun baru..ramai la kat Dataran Merdeka tu..pastu mesti ramai incik2 polis..isk..baik saye tido kat rumah daripada berasak2 dengan manusia..memang saye xpernah sambut new year pun..setakat tengok bunga api ikut tingkap rumah ade la..hikhik..

tahun 2009..banyak kenangan manis..
~saye ikut mama abah pindah rumah baru di seri kembangan..still solo ye time ni..
~at last saye dapat posting di sk taman universiti seri kembangan..hanya 10 minit dr rumah saye..alhamdulillah setelah menunggu hampir 3 bulan
~saye diijabkabulkan dengan incik suami saye oleh abah saye sendiri..alhamdulillah saye dah jadi puan isteri kepada incik suami yang saye cinta..ecehhh..aminn
~saye pindah rumah baru lagi..di taman yang sama jugak..kali ni ikut incik suami pulak..

tahun 2009 jugak banyak kenangan pahit
~tahap kesihatan abah makin membimbangkan..
~saye dapat tahu sel kanser jahat yang mendiami badan abah saye telah merebak...ya ALLAH..tumpah lagi airmata saye
~nenek kepada incik suami saye meninggal dunia..innalillah..moga rohnya ditempatkan di kalangan orang2 beriman disisi ALLAH
~setelah 6 bulan bersuami saye tetap tidak dikurniakan zuriat...bersabar..ALLAH dengar doa hambaNYA
~abah saye kritikal dan akhirnya menghembuskan nafas terakhir pada 1 Muharram...innalillah..saye sayang abah saye..tapi ALLAH lebih sayangkan dia..baru 15 hari abah saye pergi tinggalkan kami untuk selamanya..moga abah tenang di sana..dan ditempatkan di Jannah ALLAH..amin~

saye harap tahun 2010 yang bakal menjelmakan diri membawa beribu kebahagiaan untuk saye dan keluarga..xkire la keluarga saye mahupun keluarga mertua..sebab saye sayangkan diorg semua..mudah-mudahan saye menjadi anak soleh yang sentiasa mendoakan ibu bapa..isteri solehah untuk suami saye..ibu yang mulia untuk anak2 saye...guru yang ikhlas untuk anak2 murid saye..

0 comments:

Post a Comment

 

..::Happily me::.. Copyright © 2010 Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by Emocutez