Jun 2, 2011

RM 60

Posted by ::@M@L:: at 10:02 AM
Haluuuu....
tadi saye kemalangan!!!!!!!!!!..macam parah sangat je kan..;)
sebuah motor telah melanggar montot kereta kelisa saye..akibatnye montot kelisa saye dah kemek..pahanya calar balar..haishhh..duit lagi...huhu

ok..ok..saye yang salah mungkin..sebab saye tak nampak motor tu menuju laju ke arah kelisa saye..tapi dia juga salah sebab menunggang motor dengan terlalu laju di roundabout...oh...saye tak melintas seperti ayam ye..memang saye tak nampak motor tu..tetiba je ada..alhamdulillah penunggangnya selamat..tu yang paling penting..huhu

habis terbang rm60 baiki lampu motor si penunggang tu tadi..haishh....dugaan di musim cuti ;(

3 comments:

Cik Syeeda Sobbihi on June 2, 2011 at 10:14 AM said...

kamu!!! kemalangan??? naseb ang tak dak apa2 wehh.. aku kemalangan jugak..tp kemalangan jiwa..huhu rindu encik tunangan..huhuhuhu

Along on June 2, 2011 at 5:35 PM said...

hehe.. rm60 apedehal.. tokey tudung maa.. patut dia mintak lebih.. haha..

amal on June 8, 2011 at 1:30 AM said...

shad:ye la..aku kemalangan..hoho..ketaq aku wei..nasib la berdua dgn kawan..kalo tak mati kutu aku kat situ..

along:nam puloh hengget tu duit tuu..boleh beli baju nuha 2-3 pasang dah..hahah

Post a Comment

 

..::Happily me::.. Copyright © 2010 Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by Emocutez