Feb 25, 2010

::Al-Fatihah::

Posted by ::@M@L:: at 8:51 PM
Saye terima sms daripada julia jam 8.45 pagi tadi..messagenye berbunyi macam ni..'Amal,mak orang dah xde..al-fatihah'..terkedu saye~

ye..saye faham ape yang sahabat saye rasa waktu dan ketika itu..sebab saye baru laluinya lebih kurang 2 bulan yang lepas..julia memang pernah cerita mak dia sakit..doktor cakap kencing manis..tp bila berubat tradisional..sebenanrnye mak dia terkena buatan orang..kisah kami hampir sama..

18.12.2009 saye kehilangan abah tercinta disebabkan penyakit kanser..dan penyakit tersebut bermula dengan santau yang dibuat orang...abah saye berniaga..dan ustaz cakap org yang hantar santau tu dikalangan orang-orang yang berniaga disekitar gerai abah saye jugak..disebabkan terlalu lama bende kotor tu dalam badan abah..bende tu akan menjadi kanser..dan bila kami dah tau..kanser tu dh makin merebak..

sama jugak macam kes mak julia.tp saye tak tahu secara details..yang saye tahu..julia pernah cakap benda2 kotor keluar bila mak dia berubat tradisional..

ingat!kami pewaris mak dan abah mungkin takkan membalas segala kejahatan kamu didunia..tapi kami pewaris serahkan segalanya kepada ALLAH yang esa..moga kamu2 yang sentiasa menganiaya orang lain akan mendapat balasan setimpal di akhirat kelak..neraka jahanamlah utk kamu!!

p/s:al-fatihah untuk arwah abah dan arwah mak julia~kalian meninggal di hari JUMAAT..penghulu segala hari..SYURGA untuk kalian yang sentiasa dirindui kami,pewarismu~

0 comments:

Post a Comment

 

..::Happily me::.. Copyright © 2010 Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by Emocutez